22/2/08

ABANS DE LA SORTIDA ...QUÈ ESPERO TROBAR

Hola Tianet ,

Aquest dimarts tenim una sortida per La Ràpita, pujarem a la TORRETA, pasarem per una parada de BUS, visitarem el MERCAT i també la LLOTJA; algunes de les coses que jo espero descobrir amb aquesta sortida són:

Que visiti la teva casa i també la meva perquè jo visc al costat del mercat i no m’ho esperava .A m’oblidava i trobo que veure al meu pare.

Sergi 3rc


El mercat ara serà una mica mes gran que el que havia abans al teu segle. A la llotja els pescadors pescaran tant com abans? Ara la llotja es més gran que abans?

Jose Luis. 3r C


Espero que la Torreta estigui igual que abans. Crec que a la parada d’autobusos hi haurà un munt d’autobusos. Penso que m’ho passaré molt bé, perquè esmorzaré i dinaré amb els companys.

Nerea 3rc

Si les coses han canviat, si aparquen més cotxes o menys, si han portat coses noves, si han fet reformes, si hi ha més persones. Si hi han peixos nous ,si l’edifici l’han canviat, si hi ha detalls nous, si el carrer ha canviat.

Guillem 3rC

Espero trobar pescadors i barques i en el mercat espero veure gent que camina, botigues de peixos i moltes altres coses més i a la Torreta
Espero passar-m’ho bé jugant i veure des de dalt les cases i el col·legi i veure els pescadors pescant peixos a la mar.

Sergi N. 3r B


A mi m’agradaria veure la gent que camina. Al bus espero veure la gent que espera al bus, cap a on va. Al mercat espero veure moltes parades, de tot. A la torreta una bona vista del poble.


Adrià 3r B


A la llotja, espero trobar lluç, caballa , truita, rap ,anguila...
A la parada d´autobus espero trobar moltes botigues i gent que viatja.
I a la torreta espero trobar una estàtua molt alta i moltes coses per veure.

Laura 3r B