30/1/08

MÉS CARRERS DE LA RÀPITA

Hola Tianet :em dic Ilenia i t´explicaré com es el meu carrer. El meu carrer es diu Camp del Tir i jo visc al numero 31. Es molt bonic perquè pel davant es veu la platja i per darrere es veu la muntanya del Montsià. També per una part hi ha oliveres i garrofers i per l´altre cases normals però no passen gaires cotxes.
És molt tranquil i per això es que m'agrada tant.
Molts petons.

Ilenia 3r B


Benvolgut Tianet: Com estàs? Jo soc Sandra i vull explicar- te com és el meu carrer.
El meu carrer es diu carrer Doctor Ferran. I al costat hi ha una perruqueria que es diu la perruqueria de Desi. I jo visc al bloc numero 3.
Molts petons fins un altra.

Sandra López Cortes. 3r B.


Carrer GIRONA
El meu carrer es diu Girona 16 . es pis de dos. El meu carrer es ample i te dos llums a la cera. És molt bonic . de la torreta es veu molt bonic .no hi ha gronxadors al davant. Te un moltes de cases al costat, al davant a l´altre i visc al barri.i passes 2carreteres i visc molt prop de l’escola.

Natàlia C.J. 3r C


CARRER MESTRE FARGAS
Pel meu carrer passen molts cotxes. Visc a prop de la gasolinera i del camp de futbol. Al meu carrer hi ha pocs nens. Ara hi fan un bloc. Hi ha molts sorolls. El meu carrer es llarg i ample. Quan m’avorreixo vaig fora al carrer a fer tècnica de futbol.
ALBERT LUCAS 3r A.

CARRER DOCTOR FERRAN
El meu carrer molt ample on passen molts de cotxes.
Davant de casa hi ha unes obres per fer pisos.
Hi ha molts gats. És molt llarg i bonic. A la cantonada hi ha un petit parc amb gronxadors i pastisseria, que es diu La Devesa i davant hi viu Mayra.
ANDREA SANCHO 3r A


ORDRE DE MALTA
El meu carrer és gran, hi ha cases molt boniques, encara que algunes són antigues. Hi ha una parc amb una petita pista de bàsquet i un jardí que està al costat.
LAIA 3r A

AV. CODONYOL
El meu carrer és molt llarg, té uns jardins i pisos molt alts. És molt bonic, hi ha arbres i també hi ha dos botigues, una de fruita i una peixateria nova. El carrer està al costat de l’escola CEIP Carles III , on vaig a estudiar cada dia.
HAKIMA 3rA

CARRER DOTZE D’OCTUBRE
El meu carrer es llarg i ample. Hi ha cases particulars i blocs grans. Visc a prop de l’escola i passen molts de cotxes però ,alguns nens no fan cas i juguen. El meu carrer és molt conegut i fa cap a molts llocs. M’agrada molt aquest carrer.
JORDI GIL 3r A

CARRER JAUME BALMES
El meu carrer és molt ample i molt llarg. Està prop del col·legi. Té una plaça
Molt gran amb gronxadors. El "mercadillo" et fan al costat i estem davant del
Maset. Abans feia soroll per que hi feien obres però ara no.

MARC SABATÉ 3r A